Hej alla!

Här är Birca´s blogg om stallets människor och hästar. Här kan du läsa om vad som händer i stallet samt mina reflektioner över olika hästrelaterade företeelser. Vill även du skriva inlägg här? Kontakta då mig via mail cas.birca@telia.com

Farre på hästarnas evigt gröna ängar!

torsdag 15 mars 2012

Ny hemsida på gång!


Du kommer att märka om du går in på Birca´s ordinarie hemsideadress www.bircahastgard.se  att du blir hänvisad till en annan hemsida. Det beror på att jag håller på att göra om hemsidan (behövde rensa bland all info o sidor). En del (som t.ex artikelarkivet) kommer det fortfarande att länkas till men annat håller jag på och gör om...

Den nya sidan är en "work-in-progress" så det kommer att saknas en del till dess jag fått in all ny info på den nya sidan.

Om du har synpunkter på vad du vill ha med - hör gärna av dig till cas.birca@telia.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar