Hej alla!

Här är Birca´s blogg om stallets människor och hästar. Här kan du läsa om vad som händer i stallet samt mina reflektioner över olika hästrelaterade företeelser. Vill även du skriva inlägg här? Kontakta då mig via mail cas.birca@telia.com

Farre på hästarnas evigt gröna ängar!

onsdag 24 april 2013

Snart dax för RIDLÄGER!

Nu har jag lagt ut Birca´s ridläger för sommaren 2013 på www.birca@hastgard.se - klicka på länken "Ridläger" i listen högst upp på sidan så kan du se datum/innehåll m m.

Läger i år är:
- dagläger Ridvana skritt & trav (3 dagar)
- övernattningsläger med inriktning AGILITY för häst & WORKING EQUITATION (3 dagar)
OBS - detta läger har Epona Ryttarsällskap köpt i sin helhet. Info om detta kommer att gå ut till alla medlemmar. I mån av plats kan det också finnas plats för dig som inte är medlem i Epona - anmäl då ditt intresse till ingolo@telia.com

- övernattningsläger med inriktning HOPPNING (3 dagar)

- övernattningsläger VUXENLÄGER "Rym hemifrån" (4 dagar)
- övernattningsläger Ridvana alla gångarter (7 dagar)

För anmälan (obs! läs de anmälnings- & avbokningsregler som gäller!) - klicka på lägrets nummer så kommer du till anmälningsformulär.

Jag tar emot anmälningar till dess lägret är fullt men den 15 maj tar jag beslut om det är tillräckligt många för att lägret skall genomföras så vänta inte med att anmäla om du vill gå läger!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar