Hej alla!

Här är Birca´s blogg om stallets människor och hästar. Här kan du läsa om vad som händer i stallet samt mina reflektioner över olika hästrelaterade företeelser. Vill även du skriva inlägg här? Kontakta då mig via mail cas.birca@telia.com

Farre på hästarnas evigt gröna ängar!

onsdag 5 september 2012

Här kommer mera intressant....

När jag sökte youtubefilmer om Buck Brannaman inför förra inlägget hittade jag även nedanstående film om clinicen "Light Hands Horsemanship 2011" - det var femte året som det genomfördes och denna gång deltog deltagare från 14 stater och hela 10 länder. Filmen är hela 25 minuter lång men KLART sevärt! Håll till godo...



Nu har jag skrivit två inlägg på raken med westernridning - det innebär INTE att jag har gått över till det :-) utan jag vill bara trycka på att BRA RIDNING/HÄSTHANTERING är BRA RIDNING/HÄSTHANTERING - oavsett inom vilken disciplin den finns!

Här är en länk om du vill läsa mer om "Light hands".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar