Hej alla!

Här är Birca´s blogg om stallets människor och hästar. Här kan du läsa om vad som händer i stallet samt mina reflektioner över olika hästrelaterade företeelser. Vill även du skriva inlägg här? Kontakta då mig via mail cas.birca@telia.com

Farre på hästarnas evigt gröna ängar!

torsdag 8 september 2011

Helgens kurs

Förra helgen var det återigen Lena-kurs här på Birca. Som vanligt var det mycket skratt, intressanta ridpass och ekipage (kul med lite nya ansikten!). Denna gång var jag själv endast med från marken av skilda skäl men även genom att "bara" titta på får man en hel del input såväl till sin egen ridning som till lektionerna.

Nästa kurs blir den 21-23 oktober - inbjudan kommer snart!

Här nedan kommer en bild på Regalo i hagen tagen av Anna-Stina under helgen :-) Tack för fotot Anna-Stina!

1 kommentar:

  1. Hej! Va kul att se mina killar på nya bloggen :) Synd bara att jag inte hade hunnit frisera Regalo innan Anna-Stina tog kortet :)) Men nu är han fin... Gjorde ett rejält ryck me han i måndags... Så nu är han fin i håret igen... Nu är de bara Tibbe kvar :) Å de får bli till veckan. //A-K

    SvaraRadera