Hej alla!

Här är Birca´s blogg om stallets människor och hästar. Här kan du läsa om vad som händer i stallet samt mina reflektioner över olika hästrelaterade företeelser. Vill även du skriva inlägg här? Kontakta då mig via mail cas.birca@telia.com

Farre på hästarnas evigt gröna ängar!

fredag 16 september 2011

Regalo

Regalo är en rolig kille :)
Idag har han fått trava lite på volt, löslongering, tränat lite på byta håll å sånt. Och det gick jättebra :) Riktigt lyhörd.
Och ibland håller han på att göra mig galen!!! Jag tränar på att han ska sänka huvudet å ha näsan framåt... Hah!! Inte kunde han göra det idag, fast han kunde göra det i måndags!!!
Idag försökte han mer eller mindre slå knut på sig istället för att bara sänka huvudet...
Jag kommer förmodligen att bli gråhårig i förtid!! :D

Och fast jag har det läskiga spöet med en plastpåse på så vill han gärna komma å gosa. Han har lite svårt för att låta mig vara lite själv!! Han är som ett jätteplåster mellan varven. Iofs väldigt mysigt men ibland så måste jag ju få lite space! Så jag är jätteglad över spöet med påse på :) Det behövs inte mycket så står han en bit ifrån mig, lite skönt att kunna jobba lite med han på avstånd oxå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar